Sebuah Kehidupan...

"Perjalanan hidup ini penuh onak dan duri...Sabarlah dalam menempuhinya..InsyaAllah kita akan mendapat kejayaan dan kebahagiaan kelak..Amin."

Jadikan keyakinan sebagai pegangan hidup,

Dorongan sebagai teman setia,

Putus asa djadikan musuh durjana,

Dan jadikan tekun dan usaha sebagai tangga kejayaan.

Hidup memerlukan pengorbananan.

Pengorbanan memerlukan perjuangan.

Perjuangan memerlukan ketabahan.

Ketabahan memerlukan keyakinan.

Keyakinan pula menentukan kejayaan.

Kejayaan pula akan menentukan kebahagiaan.

.:::Mr.A vs Mr.W:::..

>> Sunday, December 9, 2012

Salam..
Kali ni saya nak citer tentang kwn2 saya yang punyai perwatakan n sikap yg sngt2 berbeza..yes,totally different!!..sngt menarik.. :-P
Saya mmg x kenal rapat pon ngan mereka ni..juz kwn biasa jek..so,saya citer ni berdasarkan apa yang saya lihat skrg ni..
Mr.A seorang yg ada gaya..punyai sikap n perwatakan yang kelakar..sngt peramah dan bnyk ckp..suka ketawa dan sape2 yang duk n dengar die citer pon akan turut ketawa..dan die ni klu ketawa mcm nak bg satu dunia dengar..x tahu la bila ms die ni serius orgnya..klu citer tu mengarut sokmo..~~
Tp Mr.A ni hebat dlm akademiknya..mmg sy respect lah..bkn sj saya bahkan kwn2 sy yang lain pon ada yang suka dengar dia ni mengarut tau..nant mereka pon ikut same lah gelak..hhahah...sngt best kwn ngan die..biasanya ms kami main badminton lah baru berkesempatan dengar Mr.A ni citer yg mengarut..hahahahha..
Mr.W ni seorang yang juga ada gaya..tp die sngt beza perwatakannya drpd Mr.A..die ni pendiam sikit..kebanyakan citer die lbh kpd benda yang serius jek..jarang la buat lawak ni..dan kdg2 saya pon takut nak berlawak jenaka ngan die..hohoho..die ni pon pemalu orgnya,lg2 klu nak kene berucap dpn khalayak ramai...mmg bgs pon sikap die yang pemalu dan segan tu..tp kekadang x bertempat la pulak..hahhaha..
saya pon lbh bersikap serius klu bercakap ngan die..bkn ape,bnyk kali jugak saya kene tegur ngan die ni klu citer yang mengarut-ngarut..takuttttt oooo....lg2 klu saya ketawa x ingt dunia..mmg abis la ditegurnya..huhuhu...
Mr.W ni cerewet orangnya,kuat membebel dan jugak sngt teliti..klu bab keje mmg respect lah kat die..~~
Terus terang,saya mmg takut la jugak ngan die ni..klu nak ckp ngan die kene pikir bnyk2 kali dulu br cakap sbb takut tersalah kan..klu x pon saya lg suka diamkan diri dari bercakap ngan die benda x serius..rase mcm nak ckp ngan bos pon ada..dan saya mmg x leh msk klu ngan Mr.W ni..heheheh.. :-P

»» Sekian saja citer sy tuk kali ni..mane yang baik kt amik jdkan ikutan dan yang buruk kt amik jdkan pengajaran..^_^

0 comments:

Twitter Pictures..~~

Search This Blog

.:::Visitors::..

free counters