Sebuah Kehidupan...

"Perjalanan hidup ini penuh onak dan duri...Sabarlah dalam menempuhinya..InsyaAllah kita akan mendapat kejayaan dan kebahagiaan kelak..Amin."

Jadikan keyakinan sebagai pegangan hidup,

Dorongan sebagai teman setia,

Putus asa djadikan musuh durjana,

Dan jadikan tekun dan usaha sebagai tangga kejayaan.

Hidup memerlukan pengorbananan.

Pengorbanan memerlukan perjuangan.

Perjuangan memerlukan ketabahan.

Ketabahan memerlukan keyakinan.

Keyakinan pula menentukan kejayaan.

Kejayaan pula akan menentukan kebahagiaan.

.::Saya dan Mereka :::..

>> Tuesday, November 13, 2012

Salam...
Saya dah anggap kwn2 ofis skrg sbg keluarga ke2 saya..sbbnya,jika tidak berhujung mggu atau cuti dengan keluarga saya di kluang,saya akan berhjg mggu n cuti ngan kwn2 kat JB ni,terutama ngan kwn umh n akak2 kelantan..mmg bestt sngt2 ada kwn mcm mereka ni..baru2 ni ada la perkara yg buat saya rase ssh hati n sedikit x selesa la jugak..tp lps jek citer ngan mereka,saya rase lega..mereka lah yg memberi saya kekuatan sehingga saya dpt bertahan sehingga hari ini..alhamdulillah,Allah mudahkan segalanya..setiap mslh pun pasti ada penyelesaiannya kan,cuma bergantung pada kt mcmana nak cr jln penyelesaian tersebut kan..lps je saya buat kptsn ni,saya x akan undur ke belakang lagi..sy akan terus pandang ke depan dan jln ke hadapan je lps ni..insyaAllah..semoga saya terus diberikan kekuatan jugak utk menghadapi situasi skrg ini..dan semoga juga jalinan silaturrahim yg terjalin antara saya dan mereka semua berpanjangan sampai bila2..amin~~

0 comments:

Twitter Pictures..~~

Search This Blog

.:::Visitors::..

free counters