Sebuah Kehidupan...

"Perjalanan hidup ini penuh onak dan duri...Sabarlah dalam menempuhinya..InsyaAllah kita akan mendapat kejayaan dan kebahagiaan kelak..Amin."

Jadikan keyakinan sebagai pegangan hidup,

Dorongan sebagai teman setia,

Putus asa djadikan musuh durjana,

Dan jadikan tekun dan usaha sebagai tangga kejayaan.

Hidup memerlukan pengorbananan.

Pengorbanan memerlukan perjuangan.

Perjuangan memerlukan ketabahan.

Ketabahan memerlukan keyakinan.

Keyakinan pula menentukan kejayaan.

Kejayaan pula akan menentukan kebahagiaan.

..::Majlis Perkahwinan Kawan2 Opis::..

>> Saturday, March 9, 2013

Assalam..

Kami semua & pasangan pengantin..so sweettt!!!.. :-)
Kali ni saya nak citer tentang majlis perkahwinan kwn2 opis..Alhamdulillah, semuanya berjalan lancar dan selamat seperti yang mereka rancangkan..semoga mereka menjadi pasangan yang soleh dan solehah serta moga rumahtangga yang dibina mereka juga kekal hingga ke akhir hayat, bahagia hendaknya..Sebenarnya 2 majlis perkahwinan sahaja, tetapi disebabkan adenya salah satu majlis tu kedua-dua pengantinnya adalah kwn opis saya, kiranya sudah 3 org yang  mendirikan rumahtangga dikalangan kwn opis saya dlm tahun 2013 ini..

Ok, yang per-1 adalah majlis yg saya hadiri pada 2hb Februari 2013, iaitu majlis pernikahan seorang kakak senior ni, Kak Aisyah..Kemudian, saya jugak hadir ke majlis persandingan kakak ni pada 9 Februari 2013..Mmg BEST lah..sngt2 BEST!!!..majlis kakak ni kat Skudai jek..jd mmg dekatlah tuk kami dtg..hahhaha..


1,2,3..senyum.. :-)

Majlis yg ke-2 pulak saya hadiri pada 9 Mac 2013..Yg ni lain sikit sbb lokasi rumah pengantin perempuan jauh..kira-kira 1 jam perjalanan jugak dr Skudai, JB..walaupun rancangan awal terpaksa diubah saat akhir, kami selamat jugak tiba dan saya pon selamat blk umh kat Kluang jugak..Terima ksh kpd kwn2 yang sudi menghantar ye.. :-)..majlis yang ni BEST jugak..lg2 yg kawin ni bekas housemate saya..kami pernah lah tggal serumah..saat bergambar ngan dia mmg terasa lah jugak aura nak dirikan rumahtangga..InshaaAllah, coming soon.. :-)

Kebetulan muka die mmg ade sedikit iras ngan muka saya..pernah lah kwn2 opis saya tersalah org..tertukar antara saya dan die..hehehehe..Citer2 pasal majlis ni mmg kami x sah klu x bergambar..mmg mcm2 posing lah kami buat..tu pon adenya jurugambar yg mmg sporting habis lah..agaknya jurugambar mmg camtu kot..hahaha..:-P

Akhir kata, semoga mereka sentiasa hidup diberkati Allah dan rumahtangga yg dibina kekal hingga ke akhir hayat, dikurniakan anak2 yg soleh dan solehah serta bahagia selalu.. :-)





0 comments:

Twitter Pictures..~~

Search This Blog

.:::Visitors::..

free counters