Sebuah Kehidupan...

"Perjalanan hidup ini penuh onak dan duri...Sabarlah dalam menempuhinya..InsyaAllah kita akan mendapat kejayaan dan kebahagiaan kelak..Amin."

Jadikan keyakinan sebagai pegangan hidup,

Dorongan sebagai teman setia,

Putus asa djadikan musuh durjana,

Dan jadikan tekun dan usaha sebagai tangga kejayaan.

Hidup memerlukan pengorbananan.

Pengorbanan memerlukan perjuangan.

Perjuangan memerlukan ketabahan.

Ketabahan memerlukan keyakinan.

Keyakinan pula menentukan kejayaan.

Kejayaan pula akan menentukan kebahagiaan.

.:::Hujung mggu dan JB:::..

>> Sunday, November 4, 2012

Salam...
SeLamat berhujung mggu dengan family tersayang masing2..saya juga tidak ketinggalan berhujung mggu ngan mak n ayah saya..ada lg lbh kurang 3 jam lbh jek lg tuk saya sebelum pulang ke JB ptg ni..alhamdulillah, diri msh diberi kesempatan utk berbakti kpd mereka saat ini..walau pun saya bekerja di JB, namun jika berkesempatan n tiada program lain pd hujung mggu di JB mmg saya akn pulang ke kluang meluangkan masa ngan mak saya pulak..heheh...
Sebenarnya sehingga kini saya msh berharap utk dpt keje spt skrg di kluang...disamping tu, berharap mendapat jodoh dengan org kluang jugak..heheheh...senang nk dpt blk umh family saya dan dpt duk dekat ngan family saya jugak..hehehe..bkn ape,saya seronok n happy sngt2 bila duk ngan family saya..leh borak2 ngan mak saya..hari2 jumpa mak saya..masakkan tuk mak saya dan mcm2 lg lah..tak dinafikan,walau saya bekerja di JB dikelilingi ramai kwn2 yg baik2 dan best,namun dlm hati ni hari2 jugak selalu ingtkan mak saya di kluang..lom rezeki saya lagi di kluang,saya harus bersabar..mgkn ada hikmah disebalik ini semua..bila duk kat umh ngan family mmg best lah..mmg berada di kedudukan yg top la kate org klu dlm carta tuk list aktiviti hujung mggu...heheh...
ptg ni dah nk kene blk JB..nak wat camne..isnin dah keje..camni lah tiap2 ujg mggu klu ari ahad nk blk JB tu rase mls jek..sedih pun ade.. :-(
tp nk wat camane,rezeki saya di sana wat ms skrg ni..semoga Allah terus berkati hidup saya dan keluarga jugak..saya sngt2 sayangkan keluarga saya.. :-)

0 comments:

Twitter Pictures..~~

Search This Blog

.:::Visitors::..

free counters